Strona Główna
Mapa Strony
RSS
Kontakt
KIWFS
Polityka prywatności
O nas
Zadania
Zespół
Kontakt
Dla Mediów
Aktualności
Innowacje
Sieci Tematyczne
Krajowe Sieci Tematyczne
Regionalne Sieci Tematyczne
Dokumenty ST
Strategie wdrażania i walidacje produktów finalnych
Upowszechnianie i mainstreaming
Materiały
Dla Beneficjentów
Dla IP
Dla ST
Współpraca ponadnarodowa
Konkursy
Rozszerzenia o komponent
Znajdź partnera
Bazy partnerów
Ogłoszenia z zagranicy
Fora partnerskie
EFS w Europie
Punkty kontaktowe
Sieci współpracy
Region Morza Bałtyckiego
Inclusive Europe
Biblioteka KIW
Dla początkujących
KIW-pedia
ABC Innowacyjności
ABC Współpracy ponadnarodowej
Pytania FAQ
Dokumenty i publikacje
Biuletyn
Interpretacje IZ
Dokumenty programowe
Materiały KIW
Projekty i produkty
PO KL
PIW EQUAL
Bloki tematyczne
Innowacje PO KL 2014-2020
maj
2024
P
W
Ś
C
Pt
S
N
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
Strona Główna
PO KL
Lista Projektów i Produktów
PO KL
Wyszukiwarka Projektów i Produktów
Lista Projektów i Produktów
PIW EQUAL
Bloki tematyczne
Innowacje PO KL 2014-2020
Wyszukiwarka Projektów i Produktów
Szukaj
Tradycja, przyszłość – niech połączy nas muzyka
Tradycyjna kuchnia na konkurencyjnym rynku
Tradycyjna kuchnia na Warmii i Mazurach
TRANSADAPT
Transformacja – projekt dla osób 50+ zatrudnionych w branży reklamowej
Tranzytowe miejsca pracy - Import modelu wsparcia dla szczególnie wrażliwych grup na rynku pracy
Trener Aktywności
Trener pracy jako sposób na zwiększenie zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Trening kompetencji ekonomicznych, finansowych i obywatelskich
Trwałe podniesienie poziomu obsługi klienta w 5 przedsiębiorstwach w woj. podkarpackim
TRWAŁE PODNIESIENIE POZIOMU OBSŁUGI KLIENTA W 5 PRZEDSIĘBIORSTWACH W WOJEWÓDZTWIE PODKARPACKIM
Turystycznym szlakiem z ziemi włoskiej do Polski
TURYZM DLA REGIONU - ZINTEGROWANY PROGRAM ROZWOJU DOKTORANTÓW
Tworzenie architektury własnego środowiska pracy – innowacyjny model aktywizacji społeczno-zawodowej osób do 25. roku życia
UBRANI W TALENT
Uczę się w praktyce
Uczeń do potęgi
Uczestnik społeczeństwa wiedzy – zintegrowany system kształcenia przedsiębiorczości w szkołach ponadgimnazjalnych
Uczniowie poznają chemię poprzez jej zastosowanie, rozwiązywanie problemów oraz wizualizację
Umiem się uczyć
Uniwersytet Jutra: Umiędzynarodowienie kształcenia w Uniwersytecie Gdańskim poprzez współpracę z Uniwersytetem Houston-Downtown
Upowszechnianie osiągnięć polskiej oraz światowej fotowoltaiki w procesie kształcenia na poziomie wyższym – II edycja
Usługi społeczne na wyższym poziomie
UTWORZENIE I REALIZACJA INTERDYSCYPLINARNYCH, ANGLOJĘZYCZNYCH, MIĘDZYNARODOWYCH, STACJONARNYCH STUDIÓW DOKTORANCKICH
Uzależniony dziś – nowa perspektywa osoby, terapii, zapobiegania
Venture Capital jako nowe i skuteczne narzędzie wsparcia kapitałowego w aktywizacji zawodowej młodzieży powyżej 15 r. życia z terenu woj. warmińsko-mazurskiego
Virtualny Inkubator Przedsiębiorczości
W edukacji twój sukces
Warmia Mazury Powiśle kulinarnym regionem Europy
Warmińsko-Mazurskie Forum Społecznie Odpowiedzialnego Biznesu
WARTO SPRÓBOWAĆ - Wzrost osiągnięć edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Wągrowcu i Zespołu Szkół Powszechnych w Damasławku
Ważne sprawy mamy
Wczoraj wykluczenie jutro zatrudnienie
WDROŻENIE DUALNEGO SYSTEMU KSZTAŁCENIA NA UNIWERSYTECIE OPOLSKIM
Wektor zmian – Koszaliński Program Wspierania Wychodzenia z Bezdomności
Weź swój los we własne ręce!
Widzę i rozumiem
Wiedza i praktyka kluczem do skutecznej pomocy bezrobotnym osobom niepełnosprawnym
Wiedza z „Elektryka” – mój sukces zawodowy
Wielkopolski system monitorowania i prognozowania
Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarności - koordynacja na rzecz zapewnienia trwałości funkcjonowania instytucji ekonomii społecznej
WIELKOPOLSKIE CENTRUM PROMOCJI CSR
Wieloletnie kontraktowanie usług społecznych na terenie woj. podlaskiego
Wielowymiarowy model wsparcia i identyfikacji kompetencji zawodowych
Wirtualna firma dobrą praktyką kształcenia zawodowego
«
Początek
Poprzednia
9
10
11
12
13
14
15
Następna
Koniec
»