TRWAŁE PODNIESIENIE POZIOMU OBSŁUGI KLIENTA W 5 PRZEDSIĘBIORSTWACH W WOJEWÓDZTWIE PODKARPACKIM
- Adaptacyjność
- projekt standardowy z komponentem ponadnarodowym
- Kadra zarządzająca
- Osoby pracujące
- Pracownicy przedsiębiorstw
- Przedsiębiorcy
- Kadra zarządzająca
- Pracodawcy
- Przedsiębiorcy
Rozwiązanie odpowiada na problem niedostatecznego poziomu jakości obsługi klienta w przedsiębiorstwach z branży turystycznej.
Zaproponowane w projekcie rozwiązanie to nowa metoda doradczo-szkoleniowa adresowana dla przedsiębiorstw z branży hotelarskiej. Prezentowane rozwiązanie ma na celu wdrożenie zmian w obszarze procedur oraz podniesienie umiejętności pracowników m.in. w zakresie obsługi klienta, identyfikacji potrzeb gości, komunikacji z innymi działami hotelu, jak również zwiększenie zaangażowania pracowników w wykonywane obowiązki.
Kto może skorzystać:
Wsparcie skierowane jest do pracowników i kadry zarządzającej przedsiębiorstw związanych z turystyką, przede wszystkim firm z branży hotelarskiej.
Korzyści ze współpracy ponadnarodowej:
W projekcie zostanie wykorzystane doświadczenie partnera ponadnarodowego ze Stanów Zjednoczonych - The Scherer Leadership Center. Przedsiębiorstwo funkcjonuje na rynku amerykańskim od 2003 r. Założyciel firmy jest współtwórcą pierwszego amerykańskiego kompetencyjnego programu szkoleniowego w zakresie stosowanych nauk behawioralnych skierowanego do liderów biznesu. Organizacja posiada doświadczenie przy projektach dla branży turystycznej (m.in. Red Lion Hotels, Marriott, Guoman Hotels, British Airways, Hilton Hotels (Greenfield), Strand Palace Hotel). Współpraca ponadnarodowa w ramach niniejszego projektu obejmie adaptację do polskich warunków metody Organizational Development.
Elementy składowe (do zastosowania w praktyce):
- Publikacja opisująca założenia modelu doradczo-szkoleniowego adresowanego do przedsiębiorstw z branży hotelarskiej.
- hr compass Joanna Jasińska i Paweł Gruszecki s.c.
- produkt współpracy ponadnarodowej
- PWP opracowany