Innowacyjny model godzenia przez kobiety życia zawodowego i rodzinnego
- Adaptacyjność
- projekt innowacyjny
- Kadra zarządzająca
- Kobiety
- Osoby bezrobotne
- Osoby do 25 roku życia
- Osoby po 45/50 roku życia
- Osoby niepracujące
- Osoby pracujące
- Organizacje zawodowe i gospodarcze
- Pracodawcy
- Pracownicy przedsiębiorstw
- Przedsiębiorcy
- Rodzice
- Związki zawodowe
- Administracja
- Administracja rządowa
- Administracja samorządowa
- Instytucje otoczenia biznesu
- Instytucje rynku pracy
- Instytucje szkoleniowe
- Kadra zarządzająca
- Kobiety
- Organizacje pozarządowe
- Osoby bezrobotne
- Osoby do 25 roku życia
- Osoby po 45/50 roku życia
- Osoby niepracujące
- Osoby pracujące
- Organizacje zawodowe i gospodarcze
- Podmioty ekonomii społecznej
- Pracodawcy
- Pracownicy przedsiębiorstw
- Przedsiębiorcy
- Rodzice
- Związki zawodowe
Opis działań upowszechniających i włączających
Działania upowszechniające
Będą skupiać się na udziale grupy docelowej w warsztatach/spotkaniach/debatach nad produktem, recenzowaniu opisów. Upowszechnianie będzie powiązane z testowaniem, w które będą włączeni odbiorcy i użytkownicy.
Na bieżąco będzie dokonywana aktualizacja informacji o proj. na stronie internetowej.
Szerokie informowanie o produkcie wszystkich potencjalnie zainteresowanych osób i podmiotów z woj. mazowieckiego (wartości zgodnie z opisem powyżej) oraz poprzez organizację konferencji.
Planowane działania włączające produkt finalny do głównego nurtu/praktyki:
a) udostępnienie produktu finalnego w formie książkowej lub elektronicznej do wykorzystania osobom/podmiotom z woj. mazowieckiego,
b) organizacja konferencji podsumowującej na min. 80 osób,
c) wydanie książkowe (900 sztuk) oraz elektroniczne (500 sztuk) produktu finalnego z opisem projektu,
d) bezpośrednia prezentacja produktu finalnego podczas spotkań z regionalnymi decydentami (kierownictwo Starostw, Urzędów Pracy, Zakładów Pracy) – min. 10 spotkań.
Działania te umożliwią zaangażowanie we włączanie produktu finalnego do głównego nurtu polityki/praktyki zarówno gremia polityczne, administracyjne, społeczne, czy środowiska pracodawcze oraz pracownicze i związkowe.
Sukcesem upowszechniania i włączania będzie wykorzystywanie na bieżąco pojawiających się podczas testowania uwag/opinii uczestników/ekspertów/innych osób/podmiotów zaangażowanych w projekt w celu modyfikacji produktu finalnego. Wymiernym sukcesem będzie wykorzystanie produktu finalnego przez min. 5 pracodawców z woj. mazowieckiego oraz rozdystrybuowanie produktu pośród ok. 1000 podmiotów/osób z regionu do końca VI 2015 r.
- Fundacja „Fundusz Inicjatyw”;
- produkt finalny projektu innowacyjnego
- PI zwalidowany