Innowacyjny model godzenia przez kobiety życia zawodowego i rodzinnego

Obszar wsparcia:
  • Adaptacyjność
Rodzaj projektu:
  • projekt innowacyjny
Beneficjent: Fundacja „Fundusz Inicjatyw”
Odbiorcy:
  • Kadra zarządzająca
  • Kobiety
  • Osoby bezrobotne
  • Osoby do 25 roku życia
  • Osoby po 45/50 roku życia
  • Osoby niepracujące
  • Osoby pracujące
  • Organizacje zawodowe i gospodarcze
  • Pracodawcy
  • Pracownicy przedsiębiorstw
  • Przedsiębiorcy
  • Rodzice
  • Związki zawodowe
Użytkownicy:
  • Administracja
  • Administracja rządowa
  • Administracja samorządowa
  • Instytucje otoczenia biznesu
  • Instytucje rynku pracy
  • Instytucje szkoleniowe
  • Kadra zarządzająca
  • Kobiety
  • Organizacje pozarządowe
  • Osoby bezrobotne
  • Osoby do 25 roku życia
  • Osoby po 45/50 roku życia
  • Osoby niepracujące
  • Osoby pracujące
  • Organizacje zawodowe i gospodarcze
  • Podmioty ekonomii społecznej
  • Pracodawcy
  • Pracownicy przedsiębiorstw
  • Przedsiębiorcy
  • Rodzice
  • Związki zawodowe
Opis rozwiązania:

Opis działań upowszechniających i włączających


Działania upowszechniające

Będą skupiać się na udziale grupy docelowej w warsztatach/spotkaniach/debatach nad produktem, recenzowaniu opisów. Upowszechnianie będzie powiązane z testowaniem, w które będą włączeni odbiorcy i użytkownicy.

Na bieżąco będzie dokonywana aktualizacja informacji o proj. na stronie internetowej.  
Szerokie informowanie o produkcie wszystkich potencjalnie zainteresowanych osób i podmiotów z woj. mazowieckiego (wartości zgodnie z opisem powyżej)  oraz poprzez organizację konferencji.


Planowane działania włączające produkt finalny do głównego nurtu/praktyki:


a) udostępnienie produktu finalnego w formie książkowej lub elektronicznej do wykorzystania osobom/podmiotom z woj. mazowieckiego,
b)  organizacja konferencji podsumowującej na min. 80 osób,
c) wydanie książkowe (900 sztuk) oraz elektroniczne (500 sztuk) produktu finalnego z opisem projektu,
d) bezpośrednia prezentacja produktu finalnego podczas spotkań z regionalnymi decydentami (kierownictwo Starostw, Urzędów Pracy, Zakładów Pracy) – min. 10 spotkań.


Działania te umożliwią zaangażowanie we włączanie produktu finalnego do głównego nurtu polityki/praktyki zarówno gremia polityczne, administracyjne, społeczne, czy środowiska pracodawcze oraz pracownicze i związkowe.
Sukcesem upowszechniania i włączania będzie wykorzystywanie na bieżąco pojawiających się podczas testowania uwag/opinii uczestników/ekspertów/innych osób/podmiotów zaangażowanych w projekt w celu modyfikacji produktu finalnego. Wymiernym sukcesem będzie wykorzystanie produktu finalnego przez min. 5 pracodawców z woj. mazowieckiego oraz rozdystrybuowanie produktu pośród ok. 1000 podmiotów/osób z regionu do końca VI 2015 r.

Załącznik: application/zipProdukt finalny.zip
Beneficjent:
  • Fundacja „Fundusz Inicjatyw”;
Raport z ewaluacji zewnętrznej: application/pdfraport ewaluacja zewnętrzna FFI.pdf
Rodzaj produktu:
  • produkt finalny projektu innowacyjnego
Status produktu/rozwiązania:
  • PI zwalidowany