Strona Główna
Mapa Strony
RSS
Kontakt
KIWFS
Polityka prywatności
O nas
Zadania
Zespół
Kontakt
Dla Mediów
Aktualności
Innowacje
Sieci Tematyczne
Krajowe Sieci Tematyczne
Regionalne Sieci Tematyczne
Dokumenty ST
Strategie wdrażania i walidacje produktów finalnych
Upowszechnianie i mainstreaming
Materiały
Dla Beneficjentów
Dla IP
Dla ST
Współpraca ponadnarodowa
Konkursy
Rozszerzenia o komponent
Znajdź partnera
Bazy partnerów
Ogłoszenia z zagranicy
Fora partnerskie
EFS w Europie
Punkty kontaktowe
Sieci współpracy
Region Morza Bałtyckiego
Inclusive Europe
Biblioteka KIW
Dla początkujących
KIW-pedia
ABC Innowacyjności
ABC Współpracy ponadnarodowej
Pytania FAQ
Dokumenty i publikacje
Biuletyn
Interpretacje IZ
Dokumenty programowe
Materiały KIW
Projekty i produkty
PO KL
PIW EQUAL
Bloki tematyczne
Innowacje PO KL 2014-2020
wrzesień
2024
P
W
Ś
C
Pt
S
N
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
Strona Główna
PO KL
Lista Projektów i Produktów
PO KL
Wyszukiwarka Projektów i Produktów
Lista Projektów i Produktów
PIW EQUAL
Bloki tematyczne
Innowacje PO KL 2014-2020
Wyszukiwarka Projektów i Produktów
Szukaj
Lubelska Pracownia
Lubelskie Ramy Kwalifikacji Zawodowych – model efektywnej współpracy szkół zawodowych z pracodawcami
Lubuski nauczyciel stosujący technologie informacyjne
Lubuski Spinacz Biznesu i Nauki
MAM DZIECKO – PRACUJĘ. Analiza, testowanie oraz wdrożenie innowacyjnych rozwiązań wspomagających godzenie życia zawodowego i prywatnego w Wielkopolsce, opartych na idei flexicurity
Mamo! Nie idź do pracy! - Upowszechnianie telepracy wśród kobiet w woj. dolnośląskim przy adaptacji europejskich standardów
MAPPTIPE Innowacyjne narzędzie do tworzenia multimedialnych materiałów edukacyjnych
Masz staż–szansę masz – zwiększenie szans na zatrudnienie osób niepełnosprawnych
Matematyka innego wymiaru – organizacja Matematycznych Mistrzostw Polski Dzieci i Młodzieży
Mechatronik zawód przyszłości
MENTORING 50+: innowacyjne wykorzystanie potencjału dojrzałych pracowników dla rozwoju zasobów ludzkich
Mentoring – innowacyjna metoda aktywizacji
Metoda tutoringu innowacyjnym sposobem w pracy resocjalizacyjnej
Metodyka zarządzania wiekiem jako innowacyjne rozwiązanie wspierające aktywność zawodową pracowników 50+
Międzynarodowe doświadczenie kluczem do sukcesu w branży turystycznej regionu świętokrzyskiego
MIĘDZYNARODOWY PROGRAM STUDIÓW INFORMATYKI I MATEMATYKI STOSOWANEJ DLA BIZNESU NA UNIWERSYTECIE WROCŁAWSKIM
Miejscowości tematyczne w Małopolsce
MIGACZ
Ministerstwa Uczące Się (MUS) – zestaw narzędzi diagnozy i wsparcia mechanizmów organizacyjnego uczenia się kluczowych dla polityk publicznych opartych na dowodach
Mobilna i przedsiębiorcza młodzież
Mobilny Absolwent
Model Adaptacyjnego Transferu Rozwiązań Innowacyjnych i Eksperckich: MATRIX
Model aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych umysłowo w wieku 18-34
Model aktywizacji zawodowej rodziców samotnie wychowujących dzieci pozostających bez zatrudnienia
Model Działań Systemowych - MDS
Model innowacyjnych metod dydaktycznych w szkolnictwie zawodowym skutecznym elementem procesu dydaktycznego
Model kompleksowego systemu współpracy z przedsiębiorcami dla wsparcia wchodzenia na rynek pracy młodych więźniów w województwie lubelskim
Model kontraktowania usług rynku pracy na rzecz osób niepełnosprawnych
Model kształcenia przez całe życie w oparciu o trwałą relację z uczelnią: „ideAGORA – Absolwenci kapitałem społecznym Uczelni.”
Model kształcenia w branży gastronomiczno-hotelarskiej – dostosowanie kwalifikacji w zakresie kształcenia modułowego
Model Mobilnego Centrum Aktywizacji Zawodowej
Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych
Model praktyk zawodowych w zespole szkół ponadgimnazjalnych w Sulechowie opracowany w oparciu o doświadczenia partnera z Hiszpanii
Model Regionalnego Centrum Kompetencji Technologicznych Green-Job
Model usługi rozwoju strategicznych kompetencji
Model walidacji kompetencji dla pracowników MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego
Model wczesnej interwencji socjalnej w grupie 15+
Model wielostronnej diagnozy kompetencji osób niepełnosprawnych szansą na ich skuteczną aktywizację zawodową w Wielkopolsce
Model Wsparcia jako innowacyjne narzędzie wzmacniające współpracę publicznych i niepublicznych instytucji pomocy społecznej oraz przedsiębiorców
Model Współpracy IRP i IPS narzędziem efektywnej aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych
Modelowy system na rzecz integracji społecznej
MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE
Modernizacja oferty kształcenia zawodowego w powiązaniu z potrzebami lokalnego/regionalnego rynku pracy
MODERNIZACJA SYSTEMU DOSKONALENIA KADRY PEDAGOGICZNEJ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W MAŁOPOLSCE
MODYFIKACJA OFERTY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SZANSĄ NA ZDOBYCIE LEPSZEJ PRACY
«
Początek
Poprzednia
4
5
6
7
8
9
10
Następna
Koniec
»