kiwlogo

  • Strona Główna
  • Mapa Strony
  • RSS
  • Kontakt
  • KIWFS
  • Polityka prywatności
  • English (UK)
  • O nas
    • Zadania
    • Zespół
    • Kontakt
    • Dla Mediów
  • Aktualności
  • Innowacje
    • Sieci Tematyczne
      • Krajowe Sieci Tematyczne
      • Regionalne Sieci Tematyczne
      • Dokumenty ST
      • Strategie wdrażania i walidacje produktów finalnych
    • Upowszechnianie i mainstreaming
      • Materiały
      • Dla Beneficjentów
      • Dla IP
      • Dla ST
  • Współpraca ponadnarodowa
    • Konkursy
    • Rozszerzenia o komponent
    • Znajdź partnera
      • Bazy partnerów
      • Ogłoszenia z zagranicy
      • Fora partnerskie
    • EFS w Europie
      • Punkty kontaktowe
      • Sieci współpracy
      • Region Morza Bałtyckiego
      • Inclusive Europe
  • Biblioteka KIW
    • Dla początkujących
      • KIW-pedia
      • ABC Innowacyjności
      • ABC Współpracy ponadnarodowej
      • Pytania FAQ
    • Dokumenty i publikacje
      • Biuletyn
      • Interpretacje IZ
      • Dokumenty programowe
      • Materiały KIW
  • Projekty i produkty
    • PO KL
    • PIW EQUAL
    • Bloki tematyczne
    • Innowacje PO KL 2014-2020
 
maj 2025
 
P W Ś C Pt S N
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
Strona Główna PO KL Lista Projektów i Produktów
  • PO KL
    • Wyszukiwarka Projektów i Produktów
    • Lista Projektów i Produktów
  • PIW EQUAL
  • Bloki tematyczne
  • Innowacje PO KL 2014-2020
  • Wyszukiwarka Projektów i Produktów
  • Szukaj
Lubelska Pracownia
Lubelskie Ramy Kwalifikacji Zawodowych – model efektywnej współpracy szkół zawodowych z pracodawcami
Lubuski nauczyciel stosujący technologie informacyjne
Lubuski Spinacz Biznesu i Nauki
MAM DZIECKO – PRACUJĘ. Analiza, testowanie oraz wdrożenie innowacyjnych rozwiązań wspomagających godzenie życia zawodowego i prywatnego w Wielkopolsce, opartych na idei flexicurity
Mamo! Nie idź do pracy! - Upowszechnianie telepracy wśród kobiet w woj. dolnośląskim przy adaptacji europejskich standardów
MAPPTIPE Innowacyjne narzędzie do tworzenia multimedialnych materiałów edukacyjnych
Masz staż–szansę masz – zwiększenie szans na zatrudnienie osób niepełnosprawnych
Matematyka innego wymiaru – organizacja Matematycznych Mistrzostw Polski Dzieci i Młodzieży
Mechatronik zawód przyszłości
MENTORING 50+: innowacyjne wykorzystanie potencjału dojrzałych pracowników dla rozwoju zasobów ludzkich
Mentoring – innowacyjna metoda aktywizacji
Metoda tutoringu innowacyjnym sposobem w pracy resocjalizacyjnej
Metodyka zarządzania wiekiem jako innowacyjne rozwiązanie wspierające aktywność zawodową pracowników 50+
Międzynarodowe doświadczenie kluczem do sukcesu w branży turystycznej regionu świętokrzyskiego
MIĘDZYNARODOWY PROGRAM STUDIÓW INFORMATYKI I MATEMATYKI STOSOWANEJ DLA BIZNESU NA UNIWERSYTECIE WROCŁAWSKIM
Miejscowości tematyczne w Małopolsce
MIGACZ
Ministerstwa Uczące Się (MUS) – zestaw narzędzi diagnozy i wsparcia mechanizmów organizacyjnego uczenia się kluczowych dla polityk publicznych opartych na dowodach
Mobilna i przedsiębiorcza młodzież
Mobilny Absolwent
Model Adaptacyjnego Transferu Rozwiązań Innowacyjnych i Eksperckich: MATRIX
Model aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych umysłowo w wieku 18-34
Model aktywizacji zawodowej rodziców samotnie wychowujących dzieci pozostających bez zatrudnienia
Model Działań Systemowych - MDS
Model innowacyjnych metod dydaktycznych w szkolnictwie zawodowym skutecznym elementem procesu dydaktycznego
Model kompleksowego systemu współpracy z przedsiębiorcami dla wsparcia wchodzenia na rynek pracy młodych więźniów w województwie lubelskim
Model kontraktowania usług rynku pracy na rzecz osób niepełnosprawnych
Model kształcenia przez całe życie w oparciu o trwałą relację z uczelnią: „ideAGORA – Absolwenci kapitałem społecznym Uczelni.”
Model kształcenia w branży gastronomiczno-hotelarskiej – dostosowanie kwalifikacji w zakresie kształcenia modułowego
Model Mobilnego Centrum Aktywizacji Zawodowej
Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych
Model praktyk zawodowych w zespole szkół ponadgimnazjalnych w Sulechowie opracowany w oparciu o doświadczenia partnera z Hiszpanii
Model Regionalnego Centrum Kompetencji Technologicznych Green-Job
Model usługi rozwoju strategicznych kompetencji
Model walidacji kompetencji dla pracowników MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego
Model wczesnej interwencji socjalnej w grupie 15+
Model wielostronnej diagnozy kompetencji osób niepełnosprawnych szansą na ich skuteczną aktywizację zawodową w Wielkopolsce
Model Wsparcia jako innowacyjne narzędzie wzmacniające współpracę publicznych i niepublicznych instytucji pomocy społecznej oraz przedsiębiorców
Model Współpracy IRP i IPS narzędziem efektywnej aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych
Modelowy system na rzecz integracji społecznej
MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE
Modernizacja oferty kształcenia zawodowego w powiązaniu z potrzebami lokalnego/regionalnego rynku pracy
MODERNIZACJA SYSTEMU DOSKONALENIA KADRY PEDAGOGICZNEJ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W MAŁOPOLSCE
MODYFIKACJA OFERTY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SZANSĄ NA ZDOBYCIE LEPSZEJ PRACY
« Początek Poprzednia 4 5 6 7 8 9 10 Następna Koniec »

KRAJOWA INSTYTUCJA WSPOMAGAJĄCA
Centrum Projektów Europejskich
ul. Domaniewska 39A,
02-672 Warszawa
tel.: +48 22 378 31 00
fax: +48 22 201 97 25

logosy Logo Kapitał Ludzki Logo Centrum Projektów Europejskich Logo Uni Europejskiej


Program współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego