Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „PI-Innowacyjny model kształcenia ustawicznego w uczelniach wyższych” realizowanego przez Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej,
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Kuźnia Kadr 6, czyli wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego Uczelni poprzez wypracowanie innowacyjnego modelu kształcenia przez całe życie” realizowanego przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu,
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Kuźnia Kadr 7, czyli podniesienie jakości kształcenia i lepsze dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb rynku poprzez wypracowanie innowacyjnego modelu monitoringu losów absolwentów” realizowanego przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu,
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „PIT-Mobilne studia podyplomowe we współpracy z przemysłem” realizowanego przez Politechnikę Krakowską.
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „PI-AKADEMIA WIEKU ŚREDNIEGO - akademicki model kształcenia ustawicznego osób 50+” realizowanego przez Akademię Pomorska w Słupsku;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „PI-PWP-Gra w studia podyplomowe” realizowanego przez Wyższą Szkołę Bankową w Toruniu;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „PI-Knowledge@Work-zintegrowany model kształcenia przez całe życie na uczelniach wyższych” realizowanego przez Zachodniopomorską Szkołę Biznesu w Szczecinie;
Upowszechnianie i włączanie produktów finalnych projektów innowacyjnych do głównego nurtu polityki/praktyki – doświadczenia i wnioski realizatorów projektu - prezentacja działań, dyskusja.
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego „PI-Model kształcenia przez całe życie w oparciu o trwałą relację z uczelnią: "ideAGORA - Absolwenci kapitałem społecznym Uczelni”, realizowanego przez Collegium Mazovia Innowacyjna Szkoła Wyższa;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego „PI-AGNITO-innowacyjny model monitoringu losów absolwentów realizowany przy współpracy z branżowymi medycznym instytucjami samorządowymi”, realizowanego przez Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego „PI-SYSTEM MONITORINGU LOSÓW ABSOLWENTÓW”, realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Chełmie;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego „PI-Łamigłówki dla Nomada - metoda uczenia się przez całe życie na miarę XXI wieku”, realizowanego przez Polsko- Japońską Akademię Technik Komputerowych.
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Partycypacyjny Model Kształcenia Ustawicznego” realizowanego przez Collegium Civitas;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „PI-Platforma Kształcenia Społecznościowego - WeLearning” realizowanego przez Wyższą Szkołę Europejską im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „PI-Czas na zmianę - e-platforma jako narzędzie pozwalające na dostosowanie wyższym uczelniom swojej oferty edukacyjnej do oczekiwań rynku pracy” realizowanego przez Wyższa Szkołą Zarządzania Personelem z siedzibą w Warszawie;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „PI- Nowy model kształcenia - uznawanie efektów kształcenia pozaformalnego i nieformalnego w kształceniu na poziomie wyższym na kierunku Zarządzanie” realizowanego przez Wyższą Szkołę Bankową w Gdańsku;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „PI-MONITORING LOSÓW ABSOLWENTÓW - DROGĄ DO SUKCESU UCZELNI XXI WIEKU" realizowanego przez Politechnikę Krakowską.
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego pt. „PI-Monitoring losów absolwentów w kontekście dostosowania oferty edukacyjnej do potrzeb gospodarki opartej na wiedzy i wymogów rynku pracy”, realizowanego przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego pt. „PI-Obserwatorium losów zawodowych absolwentów uczelni wyższych”, realizowanego przez Akademię Humanistyczno-Ekonomiczną w Łodzi;
Ocena pracy ekspertów opiniodawców w roku 2014 i dyskusja nad kształtem listy ekspertów opiniodawców w roku 2015.
Upowszechnianie i włączanie produktów finalnych projektów innowacyjnych do głównego nurtu polityki/praktyki – doświadczenia i wnioski realizatora projektu - „MAPPTIPE Innowacyjne narzędzie do tworzenia multimedialnych materiałów edukacyjnych” realizowanego przez Fundację Nauka i Wiedza;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych i technicznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technologii EDUSCIENCE” realizowanego przez Instytut Geofizyki PAN;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Szukając Einsteina – Akademia Umysłów Ścisłych” realizowanego przez Kuratorium Oświaty w Warszawie;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „PI: Nowy model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni” realizowanego przez Wyższą Szkołę Biznesu w Pile;
Informacja podsumowująca dotychczasowe prace Krajowej Sieci Tematycznej w obszarze Edukacja i szkolnictwo wyższe.
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „PIKTOGRAFIA – Rozwijanie umiejętności posługiwania sie językiem symbolicznym w edukacji z zakresu nauk matematycznych z zastosowaniem piktogramów Asylco” realizowanego przez Wydawnictwo Bohdan Orłowski;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Strategia wolnych i otwartych implementacji jako innowacyjny model zainteresowania kierunkami informatyczno-technicznymi oraz wspierania uczniów i uczennic w kształtowaniu kompetencji kluczowych” realizowanego przez Fundację Wolnego i Otwartego Oprogramowania;
Prezentacja wyników I fazy testowania produktu finalnego w ramach projektu „PI – Monitoring losów absolwentów w kontekście dostosowania oferty edukacyjnej do potrzeb gospodarki opartej na wiedzy i wymogów rynku pracy” realizowanego przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
„Zagrożenia cyberprzestrzeni - kompleksowy program rozwoju dla pracowników służb społecznych” – prezentacja produktu finalnego projektu innowacyjnego realizowanego przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną im. Janusza Korczaka w Warszawie (IX Priorytet PO KL).
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Archipelag matematyki” realizowanego przez Politechnikę Warszawską;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „e-doświadczenia w fizyce” realizowanego przez Politechnikę Gdańską;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Zostać przedsiębiorczym – program edukacyjny z multimedialnym pakietem dydaktycznym dla gimnazjum” realizowanego przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości.
Posiedzenie odbyło się w dniu 6 grudnia 2013 roku.
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Być przedsiębiorczym – nauka przez działanie. Innowacyjny program nauczania przedsiębiorczości w szkołach ponadgimnazjalnych” realizowanego przez eduintegrator sp. z o.o;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PI LAUR – Losy Absolwentów Uczelni Rzeczpospolitej” realizowanego przez Uniwersytet Rzeszowski;
Ocena pracy ekspertów opiniodawców za rok 2013;
Strategia Działania Sieci Tematycznej na rok 2014.
Posiedzenie odbyło się w dniach 30 września – 1 października 2013 roku (posiedzenie odbyło się w ramach wyjazdowego Seminarium KST).
Posiedzenie:
Prezentacja powiązań tematycznych pomiędzy projektami w obszarze Edukacja i szkolnictwo wyższe z uwzględnieniem koncepcji bloków tematycznych;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PIW-Kuźnia Kadr 6, czyli wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego Uczelni poprzez wypracowanie innowacyjnego modelu kształcenia przez całe życie” realizowanego przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PI-Kuźnia Kadr 7, czyli podniesienie jakości kształcenia i lepsze dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb rynku poprzez wypracowanie innowacyjnego modelu monitoringu losów absolwentów” realizowanego przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PI-Łamigłówki dla Nomada - metoda uczenia się przez całe życie na miarę XXI wieku” realizowanego przez Polsko Japońską Wyższą Szkołę Technik Komputerowych;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PI-Knowledge@Work-zintegrowany model kształcenia przez całe życie na uczelniach wyższych” realizowanego przez Zachodniopomorską Szkołę Biznesu w Szczecinie;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PI-AGNITO-innowacyjny model monitoringu losów absolwentów realizowany przy współpracy z branżowymi medycznym instytucjami samorządowymi” realizowanego przez Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PI-Innowacyjny model kształcenia ustawicznego w uczelniach wyższych” realizowanego przez Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PI-Gra w studia podyplomowe” realizowanego przez Wyższą Szkołę Bankową w Toruniu.
Seminarium:
Prezentacja dotycząca wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w Nowej Perspektywie Finansowej 2014 – 2020.
Posiedzenie odbyło się w dniach 8-9 sierpnia 2013 roku.
Prezentacja powiązań tematycznych pomiędzy projektami w obszarze Edukacja i szkolnictwo wyższe z uwzględnieniem koncepcji bloków tematycznych;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach” realizowanego przez Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „Model kształcenia przez całe życie w oparciu o trwałą relację z uczelnią:” ideAGORA – Absolwenci kapitałem społecznym uczelni” realizowanego przez COLLEGIUM MAZOVIA Innowacyjna Szkoła Wyższa;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PIT Mobilne studia podyplomowe we współpracy z przemysłem” realizowanego przez Politechnikę Krakowską;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „e-Matura” realizowanego przez Politechnikę Łódzką;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PI-Edukacja - Regiony - Regionalizacja: proaktywny model zarządzania całożyciową edukacją w regionalnych sieciach społecznych” realizowanego przez Uniwersytet Łódzki;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PI - BLAU - Badanie Losów Absolwentów Uczelni” realizowanego przez Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna we Włocławku;
Prezentacja założeń projektu realizowanego w ramach IX Priorytetu PO KL „ Kształtowanie kompetencji personalnych i społecznych w szkole zawodowej droga do sukcesu na rynku pracy” realizowanego przez Miasto Łodź;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Zajęcia praktyczno-badawcze w powiecie elbląskim. Pilotażowy program wdrożenia nowego przedmiotu nauczania w szkołach podstawowych i gimnazjach” realizowanego przez Elbląskie Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Kulturalno-Oświatowych EURO-Link
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych” realizowanego przez Gminę Miasto Elbląg;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Innowacyjne metody kształcenia w obrębie przedsiębiorczości” realizowanego przez Polską Fundację Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego „OIC Poland”;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy” realizowanego przez Miasto Białystok/Zespół Szkół Handlowo-Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika w Białymstoku;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Projekt EKOLOGIA – innowacyjny, interdyscyplinarny program nauczania przedmiotów matematyczno – przyrodniczych metodą projektu” realizowanego przez Dobre Kadry. Centrum badawczo – szkoleniowe Sp. z o.o.;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Szlifowanie diamentów - innowacyjne programy wsparcia uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematycznych i przyrodniczych” realizowanego przez Fundację Edukacji Międzynarodowej.
Posiedzenie odbyło się w dniach 4-5 lipca 2013 roku.
Prezentacja powiązań tematycznych pomiędzy projektami w obszarze Edukacja i szkolnictwo wyższe z uwzględnieniem koncepcji bloków tematycznych;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo” realizowanego przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PI-Nowy model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni” realizowanego przez Wyższą Szkołę Biznesu w Pile;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PI-SYSTEM MONITORINGU LOSÓW ABSOLWENTÓW” realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Chełmie;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PI-Partycypacyjny Model Kształcenia Ustawicznego” realizowanego przez Collegium Civitas w Warszawie;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PI-Nowy model kształcenia - uznawanie efektów kształcenia pozaformalnego i nieformalnego w kształceniu na poziomie wyższym na kierunku Zarządzanie” realizowanego przez Wyższą Szkołę Bankową w Gdańsku;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PI-MONITORING LOSÓW ABSOLWENTÓW - DROGĄ DO SUKCESU UCZELNI XXI WIEKU” realizowanego przez Politechnikę Krakowską im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Chemia - wiem, umiem, rozumiem” realizowanego przez Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „MAPPTIPE Innowacyjne narzędzie do tworzenia multimedialnych materiałów edukacyjnych” realizowanego przez Fundację Nauka i Wiedza;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PI-Monitoring losów absolwentów w kontekście dostosowania oferty edukacyjnej do potrzeb gospodarki opartej na wiedzy i wymogów rynku pracy” realizowanego przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „PI-AKADEMIA WIEKU ŚREDNIEGO - akademicki model kształcenia ustawicznego osób 50+” realizowanego przez Akademię Pomorską w Słupsku.
Prezentacja założeń wsparcia KIW oraz bloków tematycznych projektów innowacyjnych w obszarze Edukacja i Szkolnictwo wyższe;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego „Uczniowie poznają chemię poprzez jej zastosowanie, rozwiązywanie problemów i wizualizację” realizowanego przez Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego „Platforma Kształcenia Społecznościowego – WeLearning” realizowanego przez Wyższą Szkołę Europejską im. ks. J. Tischnera w Krakowie;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego „PI-Obserwatorium losów zawodowych absolwentów uczelni wyższych” realizowanego przez Akademię Humanistyczno – Ekonomiczną w Łodzi;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego „PI-Akademia Rodziny” realizowanego przez Wyższą Szkołę Gospodarki w Bydgoszczy;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego „PI-Czas na zmianę - e-platforma jako narzędzie pozwalające na dostosowanie wyższym uczelniom swojej oferty edukacyjnej do oczekiwań rynku pracy” realizowanego przez Wyższą Szkołę Zarządzania Personelem z siedzibą w Warszawie.
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Kolegium Śniadeckich - innowacyjny program nauczania przedmiotów przyrodniczych” realizowanego przez Ogólnopolską Fundację Edukacji Komputerowej;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Praktyczny program z zakresu OZE - innowacja dla szkół ponadgimnazjalnych” realizowanego przez Firmę EKSPERT-SITR Sp. z o.o.;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych” realizowanego przez Gminę Gorlice;
Prezentacja założeń projektu – „Obserwatorium losów zawodowych absolwentów uczelni wyższych” realizowanego przez Akademię Humanistyczno – Ekonomiczną w Łodzi;
Prezentacja założeń projektu – „PI-Monitoring losów absolwentów w kontekście dostosowania oferty edukacyjnej do potrzeb gospodarki opartej na wiedzy i wymogów rynku pracy” realizowanego przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
Prezentacja założeń projektu realizowanego w ramach V Priorytetu PO KL (Dobre rządzenie) – „Monitoring procesu przekazywania szkół i przedszkoli zagrożonych likwidacją organizacjom pozarządowym” realizowanego przez Federację Inicjatyw Oświatowych.
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „E-nauczyciel przyrody. Zintegrowane środowisko edukacyjne dla rozwijania myślenia naukowego, umiejętności informacyjnych oraz kompetencji językowych uczniów II I III etapu edukacyjnego” realizowanego przez Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Matematyka innego wymiaru – organizacja Matematycznych Mistrzostw Polski Dzieci Młodzieży” realizowanego przez Firmę Edukacyjno – Wydawnicza ELITMAT Dariusz Kulma;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Uczeń do potęgi” realizowanego przez Gminę Lublin;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Uczestnik społeczeństwa wiedzy - zintegrowany system kształcenia przedsiębiorczości w szkołach ponadgimnazjalnych” realizowanego przez Zachodniopomorską Szkołę Biznesu w Szczecinie;
Prezentacja założeń projektu – „Platforma Kształcenia Społecznościowego – WeLearning” realizowanego przez Wyższą Szkołę Europejską im. ks. J. Tischnera w Krakowie;
Prezentacja założeń projektu – „PI - Czas na zmianę - e-platforma jako narzędzie pozwalające na dostosowanie wyższym uczelniom swojej oferty edukacyjnej do oczekiwań rynku pracy” realizowanego przez Wyższa Szkołą Zarządzania Personelem z siedzibą w Warszawie.
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego „INTERBLOK” – realizator Samodzielne Koło Terenowe nr 64 Społecznego Towarzystwa Oświatowego w Krakowie;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego „Era Entera – e-learning dla młodzieży” – realizator Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego w Szczecinie;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego „Rozwój zainteresowań uczniów gimnazjum drogą do kariery” – realizator ECORYS Polska Sp. z o.o.
Dyskusja i głosowanie w sprawie usunięcie ze składu Krajowej Sieci Tematycznej w obszarze Edukacja i szkolnictwo wyższe członków naruszających zasady Regulaminu funkcjonowania KST;
Dyskusja i głosowanie w sprawie Strategii Działania Sieci Tematycznej na 2013 rok
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Krok w przedsiębiorczość” – realizator przez Nowa Era Sp. z o.o.;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego – „Żyj twórczo – zostań M@T.e-MANIAKIEM” – realizator Wyższa Szkołę Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie;
Ocena pracy ekspertów-opiniodawców dokonujących na rzecz Krajowej Sieci Tematycznej w obszarze Edukacja i szkolnictwo wyższe ocen strategii i/lub walidacji produktów finalnych projektów innowacyjnych.
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego „Zainteresowanie uczniów fizyką kluczem do sukcesu” realizator Centrum Edukacji ATUT Wielkopolska sp. j.
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego „e-podręcznik – przyszłość szkoły zaczyna się dziś…” realizator Young Digital Planet S.A.
Dyskusja i głosowanie w sprawie utajnienia głosowań dotyczących rekomendacji Krajowej Sieci Tematycznej w zakresie walidacji produktów finalnych projektów innowacyjnych realizowanych w ramach III Priorytetu PO KL;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego „Przedsiębiorcze szkoły” realizator Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego „Ekonomia i finanse – innowacyjny moduł programowy dla przedmiotu Podstawy przedsiębiorczości” realizator Towarzystwo Produkcyjno – Handlowe sp. z o.o.;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego „Mobilna i przedsiębiorcza młodzież” realizator Centrum Edukacji ATUT Wschód s.c.;
Walidacja produktu finalnego projektu innowacyjnego „Wirtualna fizyka – wiedza prawdziwa” realizator Politechnika Koszalińska.
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego „PIKTOGRAFIA - rozwijanie umiejętności posługiwania się językiem symbolicznym w edukacji z zakresu nauk matematycznych z zastosowaniem piktogramów Asylco” realizator Wydawnictwo Bohdan Orłowski;
Zmiana składu instytucjonalnego Krajowej Sieci Tematycznej w obszarze Edukacja i szkolnictwo wyższe;
Zmiana regulaminu funkcjonowania Krajowej Sieci Tematycznej w obszarze Edukacja i szkolnictwo wyższe.
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego - Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk matematyczno – przyrodniczych i technicznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technologii – EDUSCIENCE, realizator Instytut Geofizyki PAN;
Dotychczasowa ocena pracy ekspertów-opiniodawców przez ST w zakresie opiniowania strategii wdrażania PI oraz dalszej ich rekomendacji do walidacji produktów finalnych PI;
Strategia Działania Sieci Tematycznej na 2012 rok.
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „Strategia wolnych i otwartych implementacji jako innowacyjny model zainteresowania kierunkami informatyczno-technicznymi oraz wspierania uczniów i uczennic w kształtowaniu kompetencji kluczowych” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie uchwały wraz z uzasadnieniem, głosowanie;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „MAPPTIPE – Innowacyjne narzędzie do tworzenia multimedialnych materiałów edukacyjnych”– dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie uchwały wraz z uzasadnieniem, głosowanie;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „Szukając Einsteina – Akademia Umysłów Ścisłych” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie uchwały wraz z uzasadnieniem, głosowanie;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „Archipelag matematyki” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie uchwały wraz z uzasadnieniem, głosowanie.
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „Szlifowanie diamentów – innowacyjne programy wsparcia uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie uchwały wraz z uzasadnieniem, głosowanie;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „E-matura” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie uchwały wraz z uzasadnieniem, głosowanie;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „Ekonomia i Finanse – innowacyjny moduł programowy dla przedmiotu „Podstawy przedsiębiorczości” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie uchwały wraz z uzasadnieniem, głosowanie;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „Zostać przedsiębiorczym – program edukacyjny z multimedialnym pakietem dydaktycznym dla gimnazjum”– dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie uchwały wraz z uzasadnieniem, głosowanie.
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „E-nauczyciel przyrody. Zintegrowane środowisko dla rozwijania myślenia naukowego, umiejętności informacyjnych oraz kompetencji językowych uczniów II i III etapu edukacyjnego.” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie uchwały wraz z uzasadnieniem, głosowanie;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „Kolegium Śniadeckich – innowacyjny program nauczania przedmiotów przyrodniczych” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie uchwały wraz z uzasadnieniem, głosowanie;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „Wirtualna fizyka – wiedza prawdziwa” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie uchwały wraz z uzasadnieniem, głosowanie;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – „Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy”– dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie uchwały wraz z uzasadnieniem, głosowanie.
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera- „Żyj twórczo - zostań M@t.e-MANIAKIEM” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie propozycji uchwały wraz z uzasadnieniem;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – Urząd Miasta Lublin- „Uczeń do potęgi” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie propozycji uchwały wraz z uzasadnieniem;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego - Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach - „ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie propozycji uchwały wraz z uzasadnieniem;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego - Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny - „Chemia - wiem, umiem, rozumiem” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie propozycji uchwały wraz z uzasadnieniem;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – Politechnika Radomska- „Uczniowie poznają chemię poprzez jej zastosowanie, rozwiązywanie problemów oraz wizualizację” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie propozycji uchwały wraz z uzasadnieniem;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego – Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości - „Szkoła praktycznej ekonomii - Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie propozycji uchwały wraz z uzasadnieniem;
Dyskusja oraz przyjęcie uchwał (wraz z uzasadnieniem) dot. stanowiska KST w kwestii rekomendacji w zakresie przyjęcia / warunkowego przyjęcia / odrzucenia strategii wdrażania projektów omawianych w pierwszej części spotkania.
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego - Elbląskie Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Kulturalno-Oświatowych EUROLINK - „Zajęcia Praktyczno-Badawcze w powiecie elbląskim. Pilotażowy program wdrożenia nowego przedmiotu nauczania w szkołach podstawowych i gimnazjach” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie propozycji uchwały wraz z uzasadnieniem;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego - Centrum Edukacji ATUT Wielkopolska Jarosław Jastrzębski s.j. - „Zainteresowanie uczniów fizyką kluczem do sukcesu!” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie propozycji uchwały wraz z uzasadnieniem;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego - Samodzielne Koło Terenowe Nr 64 Społecznego Towarzystwa Oświatowego - „INTERBLOK” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie propozycji uchwały wraz z uzasadnieniem;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego - Centrum Edukacji ATUT Wschód s.c. - „Mobilna i przedsiębiorcza młodzież” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie propozycji uchwały wraz z uzasadnieniem;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego - Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania - „Przedsiębiorcze szkoły” – dyskusja z udziałem eksperta;) wypracowanie propozycji uchwały wraz z uzasadnieniem;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego - pwn.pl sp. z o.o. - „Być przedsiębiorczym – nauka przez działanie, innowacyjny program nauczania przedsiębiorczości w szkołach ponadgimnazjalnych” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie propozycji uchwały wraz z uzasadnieniem;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego - Gmina Miasto Elbląg „Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych” – dyskusja z udziałem eksperta; wypracowanie propozycji uchwały wraz z uzasadnieniem;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego - Firma Edukacyjno-Wydawnicza ELITMAT Dariusz Kulma - „Matematyka innego wymiaru – organizacja Matematycznych Mistrzostw Polski Dzieci i Młodzieży” – dyskusja z udziałem eksperta, wypracowanie propozycji uchwały wraz z uzasadnieniem;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego - Polska Fundacja Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego "OIC Poland"- „Innowacyjne metody kształcenia w obrębie przedsiębiorczości” – dyskusja z udziałem eksperta, wypracowanie propozycji uchwały wraz z uzasadnieniem;
Dyskusja oraz przyjęcie uchwał (wraz z uzasadnieniem) dot. stanowiska KST w kwestii rekomendacji w zakresie przyjęcia / warunkowego przyjęcia / odrzucenia strategii wdrażania projektów omawianych.
Prezentacja oceny eksperta opiniodawcy dot. strategii wdrażania projektu Dobre kadry Sp. z o.o. - „Projekt EKOLOGIA – innowacyjny, interdyscyplinarny program nauczania przedmiotów matematyczno-przyrodniczych metodą projektu”;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego „Projekt EKOLOGIA – innowacyjny, interdyscyplinarny program nauczania przedmiotów matematyczno-przyrodniczych metodą projektu” - dyskusja oraz przyjęcie uchwały (wraz z uzasadnieniem) dot. stanowiska KST w kwestii rekomendacji w zakresie przyjęcia / warunkowego przyjęcia / odrzucenia strategii wdrażania;
Prezentacja opinii eksperta opiniodawcy dot. strategii wdrażania projektu EKSPERT – SITR Sp. z o.o. - „Praktyczny program z zakresu OZE – innowacja dla szkół ponadgimnazjalnych”;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego „Praktyczny program z zakresu OZE – innowacja dla szkół ponadgimnazjalnych” - dyskusja oraz przyjęcie uchwały (wraz z uzasadnieniem) dot. stanowiska KST w kwestii rekomendacji w zakresie przyjęcia / warunkowego przyjęcia / odrzucenia strategii wdrażania;
Prezentacja opinii eksperta opiniodawcy dot. strategii wdrażania projektu Wojewódzkiego Zakładu Doskonalenia Zawodowego - „Era Entera – e-learning dla młodzieży”;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego „Era Entera – e-learning dla młodzieży” - dyskusja oraz przyjęcie uchwały (wraz z uzasadnieniem) dot. stanowiska KST w kwestii rekomendacji w zakresie przyjęcia / warunkowego przyjęcia / odrzucenia strategii wdrażania;
Prezentacja oceny eksperta opiniodawcy dot. strategii wdrażania projektu Young Digital Planet - „e-podręcznik - przyszłość szkoły zaczyna się dziś…”;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego „e-podręcznik - przyszłość szkoły zaczyna się dziś…” - dyskusja oraz przyjęcie uchwały (wraz z uzasadnieniem) dot. stanowiska KST w kwestii rekomendacji w zakresie przyjęcia / warunkowego przyjęcia / odrzucenia strategii wdrażania;
Prezentacja opinii eksperta opiniodawcy dot. strategii wdrażania projektu Nowa Era Sp. z o.o. - „Krok w przedsiębiorczość”;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego „Krok w przedsiębiorczość” - dyskusja oraz przyjęcie uchwały (wraz z uzasadnieniem) dot. stanowiska KST w kwestii rekomendacji w zakresie przyjęcia / warunkowego przyjęcia / odrzucenia strategii wdrażania;
Prezentacja opinii eksperta opiniodawcy dot. strategii wdrażania projektu Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu - „Uczestnik społeczeństwa wiedzy - zintegrowany system kształcenia przedsiębiorczości w szkołach ponadgimnazjalnych”;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego „Uczestnik społeczeństwa wiedzy - zintegrowany system kształcenia przedsiębiorczości w szkołach ponadgimnazjalnych” - dyskusja oraz przyjęcie uchwały (wraz z uzasadnieniem) dot. stanowiska KST w kwestii rekomendacji w zakresie przyjęcia / warunkowego przyjęcia / odrzucenia strategii wdrażania;
Prezentacja dot. strategii wdrażania projektu Gminy Gorlice – „Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych”;
Prezentacja opinii eksperta opiniodawcy dot. strategii wdrażania dla projektu;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego „Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych” - dyskusja oraz przyjęcie uchwały (wraz z uzasadnieniem) dot. stanowiska KST w kwestii rekomendacji w zakresie przyjęcia / warunkowego przyjęcia / odrzucenia strategii wdrażania;
Prezentacja dot. strategii wdrażania projektu Politechniki Gdańskiej – „e-Doświadczenie w fizyce”;
Prezentacja opinii eksperta opiniodawcy dot. strategii wdrażania dla projektu;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego „e-Doświadczenie w fizyce” - dyskusja oraz przyjęcie uchwały (wraz z uzasadnieniem) dot. stanowiska KST w kwestii rekomendacji w zakresie przyjęcia / warunkowego przyjęcia / odrzucenia strategii wdrażania;
Wybór Przewodniczącego KST oraz Wiceprzewodniczącego / Wiceprzewodniczących KST;
Omówienie procedury opiniowania strategii wdrażania w ramach KST Edukacja i szkolnictwo wyższe;
Prezentacja dot. strategii wdrażania projektu ECORYS Polska Sp. z o.o. – „Rozwój zainteresowań uczniów gimnazjum drogą do kariery”;
Prezentacja opinii ekspertów opiniodawców dot. strategii wdrażania dla projektu;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego „Rozwój zainteresowań uczniów gimnazjum drogą do kariery” – dyskusja;
Strategia wdrażania – przyjęcie uchwały (wraz z uzasadnieniem) dot. stanowiska KST w kwestii rekomendacji w zakresie przyjęcia / warunkowego przyjęcia / odrzucenia strategii wdrażania;
Omówienie procedury opiniowania strategii wdrażania w ramach KST Edukacja i szkolnictwo wyższe;
Prezentacja dot. strategii wdrażania dla projektu Wyższej Szkoły Logistyki – „Wirtualne laboratoria – sukces innowacji”;
Prezentacja opinii ekspertów opiniodawców dot. strategii wdrażania dla projektu;
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego „Wirtualne laboratoria – sukces innowacji” – dyskusja;
Strategia wdrażania – przyjęcie uchwały (wraz z uzasadnieniem) dot. stanowiska KST w kwestii rekomendacji w zakresie przyjęcia / warunkowego przyjęcia / odrzucenia strategii wdrażania;